Сайт знаходиться на реконструкції Сайт знаходиться на реконструкції. Приносимо вибачення за тимчасові незручності


Новини

Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг, досягнутих у 2020 році оператором фіксованого місцевого телефонного зв'язку КП «Міський інформаційний центр»
28 cічня 2021, 19:38

Фахівцями Північно-Східного філії ДП «Український державний центр радіочастот» у 2020 році було проведено кілька планових вимірювань технічних параметрів показників якості телекомунікаційної мережі КП «Міський інформаційний центр» та мережі доступу до Інтернет.

За результатами вимірювань КП «МІЦ» забезпечило у 2020 році наступний рівень показників якості телекомунікаційних послуг:

  1. Відсоток справних таксофонів: оператор не має таксофонів.
  2. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв'язку, виконаних за нормований час (не більше 24 робочих днів): 100 % (нормований рівень - не менше 90%);
  3. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час (не більше однієї доби): 100 % (нормований рівень - не менше 65%);
  4. Відсоток рахунків за послуги фіксованого телефонного зв'язку, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності): 0 % (нормований рівень - не більше 1%);
  5. Відсоток неуспішних викликів для міжміських дзвінків: 6,37 % (нормований рівень - не більше 10%);
  6. Відсоток неуспішних викликів для міських дзвінків: 3,14 % (нормований рівень - не більше 5%);
  7. Відсоток неуспішних викликів для дзвінків в служби екстреної допомоги (СЕД): 1,26 % (нормований рівень - не більше 5%);
  8. Відсоток з'єднань, які відповідають нормам за якістю передачі голосової інформації: 100 % (нормований рівень - не менше 85%);
  9. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді в систему інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора: чи не вимірювався, оскільки оператор не має власної СИДО;
  10. Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час (не більше однієї доби): 100 % (нормований рівень - не менше 65%);
  11. Відсоток рахунків за послуги з доступу до Інтернет, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності): 0 % (нормований рівень - не більше 1%);
  12. Відсоток успішних реєстрацій в мережі для послуг доступу в Інтернет: 100 % (нормований рівень - не менше 90%);
  13. Відсоток відмов реєстрації в мережі для послуг доступу в Інтернет: 0 % (нормований рівень - не більше 10%);
  14. Час затримки передачі даних в одну сторону для послуг доступу в Інтернет: середнє значення - 1 мс, (нормований рівень не встановлений).
  15. Мінімальна швидкість передавання та приймання даних з використанням волоконно-оптичного кабелю: 10 Мбіт/сек.
Фахівці КП «МІЦ» постійно вдосконалюють якість надаваних послуг зв'язку для досягнення найкращих показників. Високі показники рівнів якості передачі голосу обумовлено вибором цифрових технологій. Саме цифрова телефонія здатна забезпечити високу якість, надійність і безпеку зв'язку.
Неможливість досягнення високих значень технічних показників якості телефонії оператора КП «МІЦ» – мінімізація відсотків неуспішних викликів обумовлена значними затримками при з'єднанні з аналоговими телефонними станціями ПАТ «Укртелеком».
Максимальні показники якості доступу до мережі Інтернет обумовлені використанням передових технологій, сучасного обладнання і високошвидкісних каналів передачі даних.
 
 

 

 

Зовнішні новини